Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

010 80 81 88

Yritysasiakkaille: 010 550 2004
Arkisin 8.30-16.30

Ota yhteyttä

Vahinkopalvelu

010 550 2030

Arkisin 8.30-16.30
Näytä päivystyksen numero (SOS International)

Ilmoita vahingosta

Usein kysytyt kysymykset

Miten saan laskuni sähköisesti?

Omassa verkkopankissa voit tehdä Folksamin kanssa verkkolaskutussopimuksen. Tarvitset oman asiakasnumeron jonka löydät laskusta tai Asiakasportaalista.

Olen muuttamassa/muuttanut, mitä minun pitää tehdä?

Osoitetiedot päivittyvät meille automaattisesti väestörekisterin kautta. Jotta kotivakuutuksen sisältö saadaan päivitettyä ajan tasalle, pyydämme sinua olemaan yhteydessä meihin puhelimitse tai Asiakasportaalin kautta.

Miten ilmoitan vahingosta?

Voit ilmoittaa vahingosta sähköisesti Asiakasportaalimme kautta tai soittamalla Vahinkopalveluumme arkisin klo 8.30-16.30. Ilmoita vahingosta

Miten kirjaudun Asiakasportaaliin?

Asiakasportaalin löydät täältä. Henkilöasiakkaana, pääset helposti kirjautumaan Asiakasportaaliin suomalaisilla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Yritysasiakkaana, voit pyytää meiltä tuunukset, jotka lähetämme sinulle sähköpostitse.

Haluan ottaa ajoneuvoni tilapäisesti pois liikenteestä/ottaa liikenteeseen?

Asiakasportaalimme kautta voit helposti ottaa ajoneuvon tilapäisesti pois liikenteestä/ottaa liikenteeseen. Tiedot välittyvät myös Trafille.

Konttorimme

Osoite

Tammasaarenlaituri 3 00180 Helsinki

Kontorin aukioloajat

Klo 9.00-16.30

Yhteystiedot

Puh. 010 550 2000