Lehdistötiedote 28.8: Folksam ja Ålandsbanken yhteistyö

28.08.2014

Folksam Vahinkovakuutus Oy ja Ålandsbanken Abp aloittavat yhteistyön vahinkovakuutusten myynnissä.

Folksam Vahinkovakuutus Oy ja Ålandsbanken Abp ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen. Yhteistyön myötä Ålandsbanken tarjoaa asiakkailleen Folksamin vahinkovakuutuksia Manner-Suomen pankkikonttoreissaan. Ålandsbankenin vakuutusmyynti alkaa keväällä 2015.

Yhteistyö on osa Folksamin jakelustrategiaa. ”Etsimme aktiivisesti potentiaalisia uusia partnereita ja näemme yhteistyön Ålandsbankenin kanssa hyvänä kanavana meidän asiakaskantamme lisäämiseksi”, sanoo Patrick Holm, johtaja Jakelu ja Markkinointi Folksam Vahinkovakuutuksessa. ”Olemme myös iloisia siitä, että vakuutusratkaisujemme avulla voimme täydentää Ålandsbankenin tuotevalikoimaa. Sitoudumme siihen, mistä asiakkaat välittävät ja yhdessä Ålandsbankenin kanssa pidämme asiakkaan fokuksessa kehittäessämme yhteistyötämme”, sanoo Holm.

”Ålandsbanken pyrkii tarjoamaan asiakkailleen korkean palvelutason ja ammattitaitoista neuvontaa sekä laajan tuotevalikoiman. Folksam-yhteistyön avulla saamme mahdollisuuden täydentäviin vakuutusratkaisuihin, jotka voimme sovittaa asiakkaidemme tarpeisiin ja siten laajentaa jo nytkin kattavaa tarjontaamme asiakkaille”, sanoo Anne-Maria Salonius, Liiketoiminta-alue Suomen johtaja Ålandsbankenilla.